kimroelofs.reismee.nl

Genieten in Fuerteventura

Woehoeee!! Papa, mama en iris zijn langs geweest! Hun hebben een weekje kunnen genieten van het 'zonnige' Corralejo. Super leuk!!

Wat was het benauwd.. Als er geen wind staat dan brand je zelfs in de schaduw weg voor ons gevoel. Dus we hebben niet heel veel gedaan behalve aan het strand en de zee liggen. Maar wat heb ik genoten van hun verblijf, het voelde voor mij ook zelf als een kleine vakantie. Ookal moest ik stage lopen en was ik maar 2 dagen vrij. Ze hebben een extra koffer voor mij alleen meegenomen omdat ik best nog wel wat spullen vergeten was van thuis..

Samen met Iris ben ik naar het waterpark geweest, en met ze alle zijn we naar ‘Isla de Lobos’ geweest. Na 1 keer heb je het daar wel gezien maar het is toch de moeite waard om een kijkje te nemen. Vond het leuk om hun ook het eiland (Fuerteventura) te laten zien waar ik nu dus leef. Ik wist niet dat ik ze zo zou missen, ben blij dat ze langs geweest zijn. Toch gek, als iets er niet meer is kom je er pas achter of je het mist.

En het werk, ik leer steeds meer talen. Ik kan nu zelfs al een paar woorden Italiaans en Frans. Maar ik merk nog geen vooruit gang in mijn Spaans omdat je hier voornamelijk alleen maar Engels praat. En jaa, ik heb zelfs beginnende kleine gesprekken met Italianen gevoerd.Omdat je 5 dagen per week elke ochtend en avond bij het restaurant staat herkennen de mensen je en weten ze je naam.

Zoals, elke avond dat me ouders hier waren, ben ik naar ze toe gegaan om samen te uiteten gaan of wat cocktails te drinken. Maar op weg naar hen ben ik telkens wel mensen van het hotel tegen gekomen die allemaal me naam wisten en herkenden, terwijl ik hen maar vaag herken omdat er zoveel mensen in het hotel verblijven.

Het leuke aan dit werk is, omdat je een band opbouwt met de gasten, dat ze een recensie over jou schrijven op TripAdvisor! Ik heb nu al 2 comments gekregen waar ik trots op ben, super leuk!

Maar er is nog een super leuk vooruit zicht want nog 3,5 weken en dan komt Jan me opzoeken!!!

Ik hoop dat de tijd heel snel gaat want ik mis je Jan. <3

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!