kimroelofs.reismee.nl

De eerste 2 weken overleefd

Na een aantal dagen gewerkt te hebben heb ik weer tijd om een blog te schrijven. Ik zit nog steeds in het ‘mooie, geweldige’ Corralejo, Fuerteventura.

Het werk heb ik eindelijk onder de knie maar de taal nog niet. De medewerkers verwachten van me dat ik nu de taal al helemaal begrijp.. Maar het gaat me nog allemaal veelte snel. Met andere stagiaire(s) gaat het praten steeds beter in het Spaans maar dat komt omdat we elkaar aanvullen op de woorden die we niet weten. Aprendo Español.

Het werk gaat gelukkig wel goed, is wel echt saai en niet leuk want ik ben niet voor de public relations hier gekomen maar voor de receptie. En om de taal te leren vind ik dit geen goeie werkplek, maar dat is wat het hotel zelf wou. Laatst werd een Nederlandse meneer zo boos op mij dat hij me zo erg intimideerde dat ik serieus door de grond kon zakken, en waarom? Alleen omdat hij moest betalen voor zn patatjes en ik de enige was die hem dit kon vertellen (Meneer sprak totaal geen Engels/Spaans of iets anders).

En de omstandigheden? Die zijn alleen maar erger geworden. De koelkast valt nog steeds uit waardoor alles onder water komt, ja ook me tas met me laptop erin maar hij doet het gelukkig nog wel. De kakkerlakken zijn weg hoopt iedereen (al 2 dagen geen Cucarachas gezien !!) Maar nu is er nog iets erger dan kakkerlakken verschenen… Onze nieuwe buurman.

De andere stagiaires zijn al vertrokken. Dus iedereen die mij ingewerkt heeft is weg, wel jammer want we begonnen elkaar net echt te leren kennen. Maar er zijn andere stagiaires voor in de plaats gekomen. Waaronder iemand uit Italië, Duitsland, Polen ect.

Maar wat is er nou mis met onze nieuwe buurman de Italiaan? Als Sabine en ik ‘s ochtends de deur open doen om wat van het wasrek te pakken, komt deze ‘leuke’ buurman met zijn hoofd uit het raam om goedemorgen te zeggen en je een heel verhaal te vertellen. Hij hoeft maar iets te horen buiten of hij staat al buiten om tegen je te praten, maakt niet uit hoe vroeg of laat het is.

Ik zit hier nu 2 weekjes ongeveer en mijn shopverslaving is alleen meer toegenomen. In 2 weken tijd heb ik al 2 tassen, 2 paar schoenen, 3 paar bikini’s ect. gehaald.

Gister zijn we naar Las Duñas geweest en vandaag naar Isla de Lobos. Super, super, super mooi! Maar helaas is na vandaag ons weekend ook weer voorbij...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!